2012. december 11., kedd

PÜLINAP

Kaptam egy ilyen üzenetet tegnap a Barsi Zsuzsitól: Poldog Pülinapot Panni!!! 
Kétségtelenül ezen a köszöntésen röhögtem fel a legnagyobbat. A jókívánságokon túl érkeztek a kanálkák is természetesen. Fogadjátok szeretettel, amit én is szeretettel fogadtam!

Haladjunk sorra a karakterek között:
1. Az artisztikus, do-it-yourself kanál-műalkotás – Zsófika szerelmétől

2. A lopott kávéháziak (café Mauro és anonimus társa) – Törcsitől

3. A történelmi: Richter Gedeon 75. évfordulós címeres emlékkiskanál (1976-ból) – Bocikától és Gittától

4. A 29 forintos hihetetlen pillesúlyú, és a még hihetetlenebb TAP(!)-os repülőről csórt kanalak – Ádámtól

5. Zita klasszikus kecses, hosszúnyelűje, amit már éve óta szeretnék tőle megkapni (úgy előttem van, ahogy a nagy üvegpoharában kavargatja a teát vele). Még jó, hogy most talált egy ugyanolyat...

6. Végül ami nincs a képen: Dani és Imó csokikanalai, amiket azonnyomban fel is faltunk!

Köszönöm Barátaim!
És azoknak is külön, akik nem adtak kanalat, mert  bevallom, örülök, hogy nem kaptam mondjuk harminchárom darabot! Az kissé túlzás lett volna...



2 megjegyzés: