2012. november 7., szerda

KAVIÁRT CSAK KAGYLÓVAL_Breakfast Spoon_no2.

Nos. Az úgy volt, hogy Réka egyszer csak előrukkolt ezzel a kagylóból készült kiskanállal. Sokáig azt hittem, hogy a mallorcai nyaralásáról hozta, de kiderült, hogy egy sok éve őrizgetett szuvenírről van szó, amit egy sokkal korábbi thaiföldi nyaraláson szerzett. Köszi Réki! 
Mindig is tetszett, de valahogy sose használtam, attól tartottam, hogy vagy leejtem, vagy összekoccintom valamelyik metszőfogammal és vagy az egyik vagy a másik, de törni fog. Nyilván a fogamat féltettem elsősorban. (Erről most eszembe is jutott mi lesz a következő blogom címe: Dédelgetett Paranoiáim!)  Fogalmam sem volt, hogy  mi a funkciója, de rajtam kívül mindenki, akit kérdeztem, tudta, hogy az ilyen kanál kifejezetten kaviárhoz való, ráadásul még a wikipédia is megmondta - tökjó, tanul az ember, ha már kanalat gyűjt!
Bármennyire is illene hozzá, a kaviárt nem szokás ezüstkanállal szervírozni, mert állítólag bizonyos fémek (az ezüst is) reakcióba lépnek vele és ez pedig a kifinomultabb ízlelésűek számára elronthatja a luxöriőz gasztró élményt. A gyöngyház épp ezért jó: semleges és nem lép házasságra a kaviárral.
Amióta mindezt megtudtam (fél éve mondjuk), fel van írva az újabb és újabb technikákkal készülő igen hatékony to-do listáim mindegyikére, hogy KAVIÁRT KELL VENNI, azért hogy lefotózhassam és felkerülhessen a blogra. Mindeközben teljesen megfelejtkeztem arról, hogy kaviár márpedig VAN a lakásomban, csak álcázva, nem a szokott eleganciájáben, színében és állagában.
A hűtőm éppen pang, de valamit kellett találnom ehhez a kettes számú reggeli projekthez, és bizony akkor leltem rá a különös kaviárpasztára, amit még KitiKati hozott nekem több mint egy éve a norvég nyaralásáról. És én kérem akkor leütöttem a két legyet egycsapásra: fotóztam és ettem!
A tubus tartalma egy pirosas trutyi, ami nem egészen azzal az ízvilággal rendelkezett, amit reméltem tőle és a legkevésbé sem fotogén, de kavirának kaviár, ez a poszt pedig nem jöhetett volna létre nélküle! Köszönjük, Mills Kaviar! Köszönjük, KitiKati!



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése