2012. április 5., csütörtök

NOTRE DAME

Ez ez ez ez a darab egyszerűen csodálatos! Gyűjteményem igazi különlegessége! Amikor megkaptam Judittól, egészen elolvadtam a gyönyörűségtől. Azt is feltehetném kérdésnek, hogy na vajon honnan hozta nekem? De az túl könnyen kitalálnátok: hát még jó, hogy Párizsból! Nem olyan ez a szörny rajta, mintha a Notre Dame egyik vízköpője lenne? Ehelyett azt kérdezem, hogy szerintetek mire való? Miért ilyen rövid a szára? Nem tudom a megoldást igaziból, csak tippem van (majd később elmondom). Sokatolvasott Anyukám szerint ópiumos kiskanál lehet - nekem nagyon tetszik ez a megfejtés, tökéletesen illik ehhez a bizarr kis darabhoz!
Naszóval várom a kommenteket, tippeket! A megfejtők között sajnos nem sorsolhatom ki ezt a kanalat, de talán egy másikat igen... egyszer... talán.


11 megjegyzés:

  1. nekem vmi olyasmi jut eszembe, aminek a kikaparasahoz erot kell kifejteni. pl amikor ugy osszeragad a cukor, azt iszonyu maceras hosszu nyelu kanallal kikaparni, egyszerubb lenne ilyennel. tenyleg gyonyoru!

    VálaszTörlés
  2. hm... nem rossz... nekem az a megfigyelésem, hogy ezt kevergetéshez, ilyesmihez egyáltalán nem szokta használni, merthát nincs is szára. Azonban "lapátolni" már sokkal kézenfekvőbb vele... ezzel kapcsolatos a tippem is, de most még nem részetezem tovább.

    VálaszTörlés
  3. orvosságos kanálka? (lehet, azért asszociáltam a szörnyhöz ezt, mert én sosem szerettem gyerekkoromban a kanalas orvosságokat...)

    VálaszTörlés
  4. na ez meg anyukám verziójára hasonlít! teccik! lehet, hogy igazatok van...

    VálaszTörlés
  5. nnna en meggugliztam, asszem megvan. de nem lovom le. meg attol meg nyilvan tobbfele megoldas letezik.

    VálaszTörlés
  6. Juló, én is csak a guglitól tudom, amit tudok! Lődd le! Te mire jutottál?

    VálaszTörlés
  7. nekem azalapjan teas kanalnak tunik. mmint amivel a teafuvet kiszedjuk a dobozabol.

    VálaszTörlés
  8. :) Igen! Én is erre jutottam! Angolul úgynevezett "caddy spoon", teafű lapátolására. http://en.wikipedia.org/wiki/Caddy_spoon

    VálaszTörlés
  9. szerintem párizshoz az abszintos kanál passzol a legjobban. a teóriám: egykor ilyen kanállal kevertek cukrot a pici abszintos kupicákba

    VálaszTörlés
  10. Bárki is légy, nagyon tetszik ez a verzió! Megszavazom! :) Mindenképp benneleszel majd az egyszer-majd-sorsolunk kalapban! :)

    VálaszTörlés